Hotel & Spa Trzy Wyspy Świnoujście, Świnoujście
Hotel & Spa Trzy Wyspy Świnoujście, Świnoujście
Tło bannera

Regulamin hotelu

Spotkajmy się na wyspach
30 kwi 25'
01 maj 25'

Gwarancja najniższej ceny

Regulamin Hotelu

REGULAMIN HOTELU

Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem hotelowym oraz jego przestrzeganie, które służy zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Naszych Gości. 

Wszelkich pozostałych informacji udzieli Państwu recepcja, wybierając numer wewnętrzny 500. 

OGÓLNE 

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotel & SPA Trzy Wyspy. 

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających oraz odwiedzających ich na terenie Hotel & SPA Trzy Wyspy, zwanego w dalszej części regulaminu Hotelem. 

3. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie internetowej /hotel/regulamin-hotelu.

4. W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która go narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, oraz do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Hotelu.

DOBA HOTELOWA

1. Pokoje w Hotelu wynajmowane są na doby. Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

2. Najemca pokoju (zwany dalej Gościem) może zająć pokój w godzinach 8:00-15:00 w dniu, w którym rozpoczyna pobyt, jeśli ten pokój jest wolny i przygotowany na przyjazd Gościa, za dodatkową, aktualnie obowiązującą opłatą.  

3. Po upływie terminu pobytu Gość jest zobowiązany pozostawić otrzymany klucz/kartę w recepcji.

4. Najmując pokój hotelowy, Gość określa czas swojego pobytu. W przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

5. Życzenie przedłużenia poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić do Recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże Hotelu. Pobyt Gościa może zostać przedłużony w miarę możliwości i dostępności pokoi. W przypadku przedłużenia pobytu Gościa obowiązuje cena za dobę z cennika znajdującego się na stronie Hotelu w dniu zgłoszenia.

6. Gość nie wymeldowany po godzinie 10:00 może zostać obciążony dodatkową, aktualnie obowiązującą opłatą za późniejsze wymeldowanie.

OPŁATY

1. Aktualny cennik usług świadczonych przez Hotel dostępny jest na stronie internetowej / oraz w recepcji.

2. Opłata za pobyt pobierana jest według oferty.

3. W opłatę za pobyt nie jest wliczona opłata klimatyczna za osobę na dobę.

4. Ze względu na uzdrowiskowy charakter miasta w Świnoujściu obowiązuje opłata klimatyczna, która jest naliczana za każdy dzień pobytu osoby dorosłej i dziecka.

5. Wysokość opłaty uzdrowiskowej ustalona jest z góry na każdy rok uchwałą Rady Miasta  Nr LXVIII/531/2022 Rady Miasta Świnoujście z dnia 27 października 2022 r. w sprawie ustalenia stawki opłaty uzdrowiskowej (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 4783). Treść uchwały jest dostępna do wglądu w recepcji oraz na stronie Urzędu Miasta Świnoujście https://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/297/2972/oplata-uzdrowiskowa.

6. Opłata uzdrowiskowa pobierana jest przez Hotel i w całości odprowadzana na rachunek Urzędu Miasta Świnoujście.

7. Wszystkie udzielone rabaty lub zniżki, nie podlegają możliwości sumowania się w jeden rabat.

POBYT GOŚCIA W HOTELU

1. Rezerwacja pobytu zachowuje ważność w dniu planowanego przyjazdu do godziny 24:00. Po upłynięciu wskazanej godziny rezerwacja zostanie anulowana. Wyjątkiem jest wcześniejsze poinformowanie recepcji o późniejszym przyjeździe. Informacja o warunkach anulacji rezerwacji, niedojazdu lub skrócenia pobytu zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji.

2. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, nie jest zwracana opłata za pobyt w danym dniu.

3. Pobyt dla dzieci w wieku do 3 roku życia jest bezpłatny. Gość podczas dokonywania rezerwacji ma obowiązek podać wiek dziecka podczas planowanego pobytu, a nie obecnego. W momencie 4 urodzin pobyt dziecka jest dodatkowo płatny. Aktualna cena pobytu znajduje się na stronie internetowej.

4. Każdy Gość korzystający z noclegu zobowiązany jest do dokonania czynności zameldowania.

5. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego. Nie będą przyjmowani Goście w stanie nietrzeźwym lub zakłócający swym zachowaniem spokój innych (art. 51 Kodeksu Wykroczeń).

6. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym Gościa od godziny 07:00 do godziny 22:00, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji Hotelu.

7. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim. Dodatkowo Gość nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

8. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości.

9. Gość przyjeżdżający ze zwierzęciem jest zobowiązany dodatkowo do przestrzegania postanowień zapisanych w Regulaminie pobytu zwierząt w Hotel & SPA Trzy Wyspy.

10. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione bez nadzoru.

11. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową szkody mienia niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

12. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać własnych przyrządów zasilanych energią elektryczną np. grzałek, grzejników, żelazek. Zasada nie dotyczy: ładowarek, laptopów, suszarki, prostownicy i lokówki.

13. Ze względu na bezpieczeństwo każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.

14. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe umyślnie i nieumyślnie z jego winy lub z winy osób go odwiedzających oraz zwierzęcia pozostającego pod jego opieką (art. 415 i art. 431 Kodeksu Cywilnego).

15. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu czy innego pojazdu należącego do Gościa (art. 846 § 4 Kodeksu Cywilnego). Gość przyjmuje do wiadomości, że znajdujący się na terenie hotelu parking (garaż) jest parkingiem niestrzeżonym, monitorowanym elektronicznie jedynie przy wjeździe – otwierany i zamykany pilotem otrzymanym w recepcji Hotelu.

16. Gość niepełnosprawny ma prawo, do zamieszkiwania w pomieszczeniu mieszkalnym ze zwierzęciem – psem asystującym, którego definicję określa ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 1997 nr 123 poz. 776). Jednakże do Hotelu nie wolno wprowadzać psów ras uznawanych za niebezpieczne (zgodnie z rozporządzeniem MSWiA) oraz zwierząt mogących stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych. Ponadto zakazane jest wprowadzanie zwierzęcia do restauracji, strefy SPA i na basen.

17. Hotel jest uprawniony do obciążenia Gościa za niezwrócony przez niego a pobrany szlafrok według stawek wskazanych w recepcji hotelowej w dniu wymeldowania Gościa.

18. Ręczniki stanowią stałe wyposażenie pokoju. Prosimy o pozostawienie w pokoju otrzymanego kompletu ręczników w dniu wyjazdu. 

19. We wszystkich pokojach oraz na balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych. Za niezastosowanie się do powyższego zakazu obowiązuje grzywna w wysokości 500,00 zł.

20. Zabrania się wynoszenia z pokoi poza teren Hotelu ręczników oraz narzut stanowiących wyposażenie pokoi.

21. Zabrania się wynoszenia żywności z hotelowej restauracji. W przypadku niezastosowania się do niniejszego zakazu Hotel jest uprawniony do obciążenia Gościa opłatą według stawek żywieniowych obowiązujących w dniu ujawnienia naruszenia zakazu przez Gościa.

22. W indywidualnych przypadkach (np. choroby) ewentualną potrzebę dostarczenia posiłków do pokoi należy zgłosić w recepcji lub u kelnerów w hotelowej restauracji.

23. Jeżeli Gość mający wykupiony pakiet z obiadokolacją uprzednio poinformuje recepcję o przyjeździe po godzinie 20:00 otrzymuje do pokoju w ramach obiadokolacji zimny talerz.

24. W restauracji hotelowej, Kawiarni HTW Café oraz Keja Barze obowiązuje zakaz przebywania w szlafroku.

25. W celu bezpieczeństwa Gości oraz pracowników Hotelu wybrane obszary Hotelu są monitorowane. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 30 dniach od daty ich rejestracji. 

USŁUGI HOTELU

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategoryzacją i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji Hotelu, co umożliwi niezwłoczną reakcję personelu.

2. Hotel ma obowiązek zapewnić: 

  • warunki pełnego nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
  •  zachowanie tajemnicy i informacji o Gościu, 
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu.

3. Hotel obowiązany jest zapewnić wymianę bielizny pościelowej i ręczników co trzy dni lub na życzenie Gościa.

4. Hotel obowiązany jest do świadczenia nieodpłatnie na życzenie Gościa następujących usług:

  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, 
  • budzenie o określonej godzinie, 
  • przyjmowanie na przechowanie w recepcji Hotelu bagaży Gości oczekujących na zameldowanie Gości.

5. Gość wyraża zgodę na odesłanie na wskazany przez niego w karcie rejestracyjnej adres, przedmiotów pozostawionych przez niego na terenie Hotelu, na jego koszt.

6. W przypadku braku wskazania adresu Hotel będzie przechowywał znalezione przedmioty przez okres 3 miesięcy.

 

WARUNKI REZERWACJI

1. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu:

a) Rezerwacja bezzwrotna 40% przedpłaty:

Do złożenia rezerwacji wymagana jest wpłata 40% wartości rezerwacji za rezerwację za pośrednictwem systemu płatności online bądź przelewem tradycyjnym w ciągu

7 dni od daty złożenia rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacona przedpłata przepada.

b) Rezerwacja bezzwrotna - 100 % przedpłaty

Do złożenia rezerwacji wymagana jest wpłata za cały pobyt z góry za pośrednictwem systemu płatności online bądź przelewem tradycyjnym ciągu 1 dnia od daty złożenia rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacona kwota przepada.

c) Gość może dokonać bez kosztowej jednorazowej zmiany rezerwacji (najpóźniej 3 dni przed datą przyjazdu), na dowolny dostępny termin. Jeżeli wybrany termin będzie droższy niż pierwotny, cena pobytu zostanie zaktualizowana, a różnice gość będzie zobowiązany uregulować. Jeżeli wybrany termin będzie tańszy niż pierwotny, cena pobytu pozostanie niezmieniona.

d) Każda kolejna zmiana rezerwacji to dodatkowy koszt 200 zł. Jeżeli wybrany termin będzie droższy niż pierwotny, cena pobytu zostanie zaktualizowana, a różnice gość będzie zobowiązany uregulować. Jeżeli wybrany termin będzie tańszy niż pierwotny, cena pobytu pozostanie niezmieniona.

e) W przypadku nie dojazdu bez anulowania rezerwacji nie ma możliwości zmiany rezerwacji.

f) W przypadku skrócenia pobytu w Hotelu, Gość jest zobowiązany do zapłaty za cały zarezerwowany pobyt w 100%. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.

 

 

Dyrekcja Hotelu

zobacz także

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Newsletter

Skorzystaj z promocji stworzonej specjalnie dla Ciebie i bądź na bieżąco z najnowszymi ofertami i wydarzeniami.

 

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez DOM INWEST Sp. z o.o., Mazowiecka 30a, 72-600, Świnoujście , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane