Hotel & Spa Trzy Wyspy Świnoujście, Świnoujście
Hotel & Spa Trzy Wyspy Świnoujście, Świnoujście
Tło bannera

Regulamin hotelu

Spotkajmy się na wyspach
29 lip 21'
30 lip 21'

Gwarancja najniższej ceny

REGULAMIN HOTELU TRZY WYSPY

Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem hotelowym oraz jego przestrzeganie, które służy zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Naszych Gości. Wszelkich innych informacji udzieli Państwu recepcja, wybierając numer wewnętrzny 500. 

 

  1. Regulamin określa zasady świadczonych usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie hotelu i jest integralna częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji oraz wpłacenie zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. 
  2. Regulamin dotyczy wszystkich Gości znajdujących się na terenie Hotelu Trzy Wyspy. 
  3. Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie hotelowej www.trzywyspy.pl. 
  4. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. 
  5. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 10.00. 
  6. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę. 
  7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. 
  8. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. 
  9. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji hotelowej, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję. 
  10. Hotel ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę, sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie, w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte. 
  11. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przyjmowanie bagażu na przechowanie.
  12. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  13. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji. 
  14. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  15. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  16. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. 
  17. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00. 
  18. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00. 
  19. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. 
  20. W recepcji hotelowej istnieje możliwość wypożyczenia żelazka oraz zamówienia usług pralniczych. 
  21. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
  22. W trakcie trwania pandemii wirusa SARS-COV-2, w hotelu obowiązują nadrzędne procedury. Wynikają one z państwowych obostrzeń oraz dbałości o bezpieczeństwo i higienę gości. Każdy gość hotelowy, meldując się w obiekcie jest zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania panujących zasad.

zobacz także

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Newsletter

Odbierz 10% zniżki na rezerwacje i bądź na bieżąco z najnowszymi ofertami i wydarzeniami.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez DOM INWEST T i E Japtok Sp. Jawna, ul. Mazowiecka 30a, 72-600, Świnoujście Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane